torsdag 12 november 2015

TVÅ FANTASTISKA TJEJER

Ibland har vi sammandrabbningar, ibland är vi sura, ibland ... ibland.
Men det är två fantastiska tjejer jag har förmånen att dela lägenhet
och vardag med.
Det är dessa två som mer eller mindre alltid fixar mat, kaffe, inköp till
hushållet. Men kanske det viktigaste ändå ... de finns där för att
lyssna om jag behöver få ur mig något. De finns där för mig.
Och med mina långa arbetsdagar är det skönt att komma hem till
denna värme, detta skratt och detta leende som jag nästan alltid
får när jag stiger innanför dörren på eftermiddagarna.

Ja, jag är riktigt tacksam att de finns här. Och även om jag ibland
kan känna att jag behöver ensamheten så skulle jag inte vilja
ändra något alls. Jag skulle inte vilja ha de någon annanstans ... än
just i min närhet där jag själv befinner mig. :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar