tisdag 10 november 2015

DETTA ÄR MODELLEN

Fastnade framför datorn ikväll. Har försökt kolla runt på olika sidor
för att kolla in lite julklappar. Detta måste ju vara den perfekta
modellen. Jag som är iväg på jobb så många timmar varje dag hinner
knappt ge mig ut på någon shoppingrunda. Så jag överväger
skarpt på att fixa allt genom e-handel i år. Får väl se om jag
hinner med det ens. Tycker inte jag hinner med så mycket annat
än jobb, äta och sova. hihi
Det är så typiskt mig. När jag väl börjar med något glömmer jag
både tid och rum. Så nu när jag kollade in klockan var det långt
över läggdags för min del.

Jag hoppas ni haft en bra dag och att ni får en god natts sömn.
Själv skall jag kasta mig i sängen nu. Och ja, jag kommer
garanterat att somna bums.

Godnatt och sov så gott. Hörs i morgon igen. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar