torsdag 19 november 2015

DET BLEV PIZZA

Jag var både lite seg, något off och lättirriterad igår kväll. Det var
så mycket runt mig och ibland påverkar omgivningen mig mer
än jag vill erkänna.
Dock har jag ju en underbar son som mer än gärna ställde till med
världens show i köket och ja, då kan man inte annat än bli på
bra humör.
Och sen fixade han maten också. Det blev hemmagjord pizza och
det var sååå gott, faktiskt nästan godare än köpepizza.
Japp, Teddy han kan han. :) :) 

Irritationen har lagt sig. Men jag känner mig fortfarande seg. Så den
här morgonen blev det bara en kopp kaffe latte. Orkade inte ens
ta mig ut i köket. Så jag har myst ner mig i sängen med kaffe och
dator.
Och här lär jag väl bli sittande tills jag plötsligt måste rusa hemifrån
för att klockan har sprungit iväg. :)

Ni får i alla fall ha en bra dag där ute ... i regn och rusk. Var rädda
om er och var snälla mot varandra.

Godmorgon ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar