torsdag 5 november 2015

EN FANTASTISK KVÄLL

Ja, det blev ett par riktigt härliga timmar på middag med kära
arbetskollegor. Det var god middag, trevligt sällskap och en massa
skratt.
Dock var väl priserna inte precis något jag själv skulle unna mig titt
som tätt. Jag menar ... 435:- för en middag, en efterrätt och en cola
är nog på gränsen för vad min plånbok tål. hahaha
Men det var för en riktigt god sak. En avslutningsmiddag för min
kära chef, och samtidigt fick jag lära känna kollegorna lite bättre.
Så inte ville jag missa detta inte.
Själva middagen intogs på hela 25:e våningen. Hmmm, med min
höjdskräck??? Jag vågade inte gå alltför nära fönstren. Men jag
kan bara tänka mig att utsikten är helt bedårande ... för den som
vågar titta ut. hihi
Jag fick sitta en bit IN i lokalen så jag inte hade utsikten direkt 
framför ögonen. Men det gick, koncentrerade mig på allt annat 
kul istället.
Och kul ... det hade jag. :)

Nu är det sängen som gäller. En tidig morgon till den här veckan,
så jag hoppas vara utvilad i morgon bitti.
Jag hoppas ni haft en lika härlig kväll som jag. Nu får ni ha en
ordentligt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

God natt alla söta ... dröm sött. :) 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar