torsdag 19 november 2015

JAG KAN I ALLA FALL FÖRINSTÄLLA

Eftersom jag fortfarande har en lånelur har jag inte lyckats lösa
det här med mobilbloggandet. Inte för att jag bloggar så värst
mycket när jag är på jobbet. Men bara det här med att jag KAN om
jag nu skulle vilja är ett stort plus. Nej, just nu kan jag ju inte det.
Och skall ju villigt erkänna att jag får lite lätt abstinens av det.
Det påminner lite om när jag började blogga för några år sedan och
jag hade problem med mobilversionen varje gång jag var hemifrån.
Ja, lite så känns det nu med.

Men jag löser väl det också så småningom. Nu testar jag mig fram,
vad jag kan och inte kan göra med min "nya" lur. Än så länge
har jag bara tagit fram det absolut viktigaste ... och resten får komma
av sig själv.

Men så här kan jag åtminstone göra ... och detta hann jag med i morse
när jag satt med min morgonlatte. hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar