söndag 15 november 2015

38 DAGAR KVAR

Sitter med världens kval på mina axlar för tillfället. Har försökt att
planera lite inför julen. Men det är så himla svårt när det är många
att ta hänsyn till ... och folk inte har den blekaste aning om hur
de själv skall fira den.
Jag hatar verkligen när familjen sprids för vinden, när de inte längre
kan anförtro sig åt varandra ... och man måste gå omkring och gissa
sig till vad folk tycker och vill.

Just nu känner jag mig ensammare än någonsin, när jag nu skall
planera för årets nästan största helg. Och ja, jag får väl planera
för mig i alla fall, och hoppas att resten av gänget bara helt enkelt
hänger på.

Det närmar sig fortare än man kan tro egentligen. Det är bara lite
mer än en månad till tomtens ankomst. Det är inte så långt kvar
och ja, det är hög tid att planera. :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar