måndag 23 november 2015

MIN FÖDELSEDAGSPRESENT

Idag blev jag riktigt överraskad minsann.
Vi hade precis käkat klart när ungdomarna fick för sig att jag skulle
få min födelsedagspresent redan nu.
Jag blev helt stum när jag öppnade paketet ... och upptäckte en
ny mobiltelefon. :) 
Precis vad jag behövde ... min egen hade ju kraschat för inte så
längesedan. 
Dock hade jag inte väntat mig en ny mobil. Dyra presenter är inget
jag normalt brukar gå och önska mig. Men guuuu vad glad jag
blev ... jag behövde ju verkligen en ny.

Så tack vare Beatrice, Teddy och Pernilla har jag en ny liten leksak.
Nu skall jag bara lära mig den också. Ja ni vet ... jag och teknik.
Det går inte alltid hand i hand. hahaha

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni haft en bra dag och att kvällen
blivit lika bra som min.
Ha en riktigt god natts sömn så hörs vi i morgon igen. :)

Sov gott alla ... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar