tisdag 24 november 2015

INGEN VANLIG DAG

Min dag blev hur fel som helst bara för att jag vaknade så sent.
Jag brukar inte sova så värst många timmar per natt. Men inatt
var det stört omöjligt med sömnen. Och ja, när jag väl slocknade
framåt småtimmarna ... då sov jag så klart som bäst när
klockan ringde.
Hela förmiddagen gick åt till att faktiskt försöka morna mig, det fick
bli mer än en kopp kaffe där så att jag verkligen kunde vakna
till liv.
Tur att vi ligger i fas och inte har överdrivet mycket för tillfället, det
gick liksom inte att koncentrera mig som jag normal brukar
göra. :) :) :) 

Jag känner mig fortfarande inte riktigt på G trots att dagen nästintill
är slut. Så nu blir det ytterligare kaffe. Och så hoppas jag givetvis
att jag kan sova inatt. hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar