fredag 13 november 2015

NU HAR JAG INGEN TELEFON

Jaha, den här dagen kunde ju kanske börjat något bättre.
När jag vaknade i morse tog jag telefonen och skulle kolla tiden.
När jag tryckte på knappen för att få fram bild pangade det till, kom
en liten blixt ... och sen bara dog telefonen. Så nu har jag varken
telefon, kamera ... eller tillgång till NÅGOT under dagen.
Beroende som jag är så kommer jag att lida all världens kval idag.
Och ingen kommer dessutom att kunna nå mig om det skulle
behövas. :( Och jag kommer ju definitivt inte att ha råd att köpa
någon ny nu innan jul. Peeeeest. 

Nu skall jag dränka mina sorger i en stor kopp kaffe innan jag ger
mig iväg till jobbet.
Ja, ni andra får ha en bra dag. Så hörs vi sen ... ikväll eftersom jag
inte kommer kunna göra något utan telefon.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar