onsdag 4 november 2015

GICK INTE ATT PUBLICERA

I morse när jag satt med mitt morgonkaffe skrev jag inlägget som jag
tänkte publicera på eftermiddagen, eftersom jag allt som oftast inte
hinner skriva något under arbetsdagen.
När jag väl var klar och skulle hämta bilden som hörde till inlägget,
gick det inte ... ingen signal.
Det var sååå irriterande. Men jag tänkte att jag åtminstone kunde lägga
ett inlägg UTAN bild även om det är lite tråkigt ändå. 

Så med telefonens hjälp gick jag in när jag kom till jobbet för att skriva 
vilken tid jag ville att det skulle publiceras. Då försvann allt istället.
Och då blev det bara ... GHAAAA.
Jag stängde telefonen och satte igång med dagens jobb.

Nu när jag startade datorn här hemma efter käk och lite annat kul,
gissa vad??? Inlägget låg kvar ... snyggt och prydligt ... och väntade
på att bli publicerad. hahaha
Okej ... då har ni något att läsa i morgon eftermiddag istället. :) 

Ja, så är det med mig. Jag är så så så oteknisk. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar