söndag 29 november 2015

JA, VAD SÄGER MAN ...

... godnatt eller godmorgon?
Eftersom jag inte kan blogga från mobilen för tillfället och jag inte 
varit i närheten av min dator, får ni helt enkelt tro mig på mitt
ord när jag säger att jag haft en väldigt trevlig dag med barnen.
Jag berättar lite mer senare. Men just nu känner jag bara att jag
måste får sova några timmar innan dagen kan börja igen.
Ja, som ni märker ... jag har inte kommit i säng än.

Vi satte oss att spela finans ikväll när vi kom hem och ja, det spelet
kan hålla på i TIMMAR. Så nu när ni andra snart kliver upp ... eller
i alla fall när ni läser detta ... då har jag precis somnat ... hoppas
jag. hihi.
Dock ringer klockan redan vid åtta. Vi får väl se om jag eller Beatrice
vaknar först. Har en hel del att stå i så det går ju inte för sig att
sova bort hela dagen.

Inte lönt att säga godnatt. Så jag säger helt enkelt bara godmorgon
till alla er som vaknar i tid.
Själv skall jag krama kudden nu.

Hörs senare. :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar