onsdag 11 november 2015

TANDLÄKAREN RINGDE

Ända sedan i somras, när jag fick problem med en tand, har jag tänkt
ringa tandläkaren. Men feg som jag är, har jag dragit och dragit på
tiden. Är det något jag INTE gillar så är det tandläkaren.
Jag HADE en tid. Men ett sjukhusbesök med Beatrice gjorde att jag
var tvungen att avboka. Och sedan har tiden bara gått ... och jag har
stoppat huvudet i sanden och inte velat tänka på det.
Ja, i alla fall tills gårdagen när sanningen kom ikapp mig ... och jag
fick ett telefonsamtal från tandläkaren, som undrade om jag inte
tänkte komma på det där återbesöket som bokades in i somras. :(

Nu är jag så illa tvungen. Fick en tid idag redan ... SÅ snabbt. Blä ...

Nu är jag tvungen att kila iväg från jobbet tidigare också. Undrar
om det var därför jag var så seg i morse.
Men jag får väl se det positivt. Efter denna dagen har jag åtminstone
en hel tand igen. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar