onsdag 25 november 2015

MÖRKT

Nu förstår jag varför jag inte hörde klockan igår. Kan ju säga att
det var tur att jag vaknade INNAN klockan ringde idag.
Jag ställde larmet på min nya lur. Men jag kollade ju aldrig vad
det var för signal ... och den signalen hade inte ens den mest
lättväckta vaknat av. hihi
Inte för att jag är speciellt pigg trots att jag vaknade för egen maskin.
Sitter i sängen med morgonkaffet och försöker vakna till liv. Och
ännu tröttare blir jag av att titta ut ... kolmörkt ute, tvi. 

Nu skall jag i alla fall ta och försöka fixa till mig innan klockan blir
alldeles på tok för mycket.
Jag hoppas ni andra också vaknat till liv. Ni får ha en riktigt bra
dag. Var rädda om er där ute och ta vara på dagen och
varandra.

GODMORGON

... jag är vaken, trots nattsvart morgon :) :) ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar