lördag 1 november 2014

HON ÄR TILLBAKA

Beatrice är tillbaka från sin lilla kryssning. Och med sig hem
hade hon både historier att berätta och massor av gotta i alla
dess former. :) :) 
Och trots att vi inte haft Bandit så hemskt många dagar så blev
han helt till sig när Beatrice kom hem. Han fullkomligt överföll
henne och sen sprang han efter henne vart hon än gick. Helt
tokig var han. hahaha
Det var helt klart märkbart att han visste vem hon var och hur
mycket han saknat henne. :) 

Nu blir det morgonkaffe för min del ... i min sprillans nya
mugg som jag fick av Teddy och Pernilla igår. Alltså, jag bara
älskar STORA muggar ... ju större desto bättre. hihi

Jag hoppas ni får en superhärlig dag alla. Glöm inte att klä
på er det där mysiga leendet idag ... och var rädda om er.

GODMORGON




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar