måndag 1 augusti 2016

GODNATT

Efter en vaken natt, en hektisk dag och en riktigt jobbig kväll känner
jag att jag bara vill försvinna ... ner under täcket. Jag hoppas verkligen
jag kan få liiite sömn inatt.

Ibland skriver jag ju här att det "kommer mer i ämnet" när något hänt,
och sen dyker det ändå inte upp något. Det beror ofta på att jag måste
bearbeta mina egna känslor innan jag sätter ner det på print här på
bloggen. Och så är det idag också. Känner att jag måste ta mig själv
en stoooor funderare ikväll. Så nu tänker jag säga godnatt, krypa
ner i sängen med mina egna funderingar och hämta krafter. Det får
bli en annan dag jag går djupare in med mina tankar här.

Jag hoppas i alla fall att ni haft det bra idag, och att ni mått bra med
nära och kära ikväll. Glöm aldrig bort de ni står närmast, låt de få
veta vad de betyder för er.

Och med det säger jag nu godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar