torsdag 2 juni 2016

JAG VAR ...

... helt slut igår efter alla timmar framför datorn. Så när vi väl hade
ätit och kroppen hade börjat slappna av framför TV'n ... ja, då kom
tröttheten och jag slocknade lika plötsligt som jag vaknat på
morgonen. :) :) Det är väl fördelen med att arbeta stenhårt hela
dagarna ... att jag faktiskt SOMNAR på kvällarna. Och jag har
bara vaknat till en gång under natten, och somnade om lika fort
igen.
Nu känns det nästan som att jag har sovit för många timmar. hihi

Nu blir det i alla fall en kopp rykande kaffe innan jag fixar till mig
och ger mig iväg mot jobbet. Det lär bli lika hektiskt och lika många
timmar idag. :)

Jag hoppas ni andra får en toppendag i solen. Var nu rädda om er
där ute och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ...... 

... igår bjöds det på raggmunkar, yummi ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar