fredag 1 april 2016

JAHA ...

... först fastnade jag hos Teddy och Pernilla igår kväll. Jag behövde Teddys
hjälp med mina elektriska apparater. Ja, det tog en evighet ... vi
pratade om ALLT annat än det jag gick dit för. Så bara det tog halva
natten ... och ovanpå allt så vaknade jag inte av klockan i morse. Det blev
kaos.
Just nu sitter jag vid köksbordet ... UTAN mitt kaffe. Det känns inte som jag
skulle hinna med det så jag får nog allt vänta tills jobbet. Inte speciellt kul ...
men jag vet att jag blir hur sen som helst om jag börjar dona med det NU.
Japp ... jag sticker iväg nu.

Jag hoppas ni andra får en toppendag ... utan stress. :)
Ha det bäst, var rädda om er, var rädda om varandra ... och ta väl vara på
dagen.

OH, tur det är Fredag ... i morgon får vi sova. :)

Godmorgon på er ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar