söndag 1 november 2015

HALLOWEEN PÅ KYRKOGÅRDEN

Innan jag slocknar måste jag ju bara få berätta om vår afton ... 
på kyrkogården dessutom :) 
Det är alltid magiskt på kyrkogården. I de flesta fall brukar jag inte
alls gilla att åka dit sent på kvällen. Och det var egentligen meningen
att jag skulle dit på min lunchrast i Fredags. Men det blev inte så
och eftersom det nu var halloween och vi skulle till Affe och tända
ljus, blev det sent, sent ikväll istället.
När vi varit hos Affe så tog vi även en liten tripp till minneslunden
för att sätta ljus för Affes pappa. Och DET var magiskt.
Jag har aldrig varit på minneslunden just på självaste halloween. De
få gånger jag vart där har det varit mitt på ljusa dagen ... och det har
inte varit någon speciell högtid. Så ikväll blev jag häpen över
alla ljus som var tända där. Det var så vackert och jag blev helt
och hållet hänförd över synen som mötte mig när vi kom dit.
Och det var även en av få gånger jag sett så många människor på
kyrkogården samtidigt. :) :) 

Nu skall jag försöka få lite sömn. Jag hoppas er Halloween också
varit magisk. För er som inte somnat än säger jag godnatt till ... alla
andra, ja ni får väl ha en magiskt härlig morgon istället. :)

Nu kramar jag i alla fall kudden.
Kram på er.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar