måndag 9 februari 2015

LOKAL ÄR BOKAD

Yes, här fortsätter förberedelserna och vi har nu bokat lokal
till Beatrice student. :) 
Det känns skönt att åtminstone den är klar nu. Oavsett hur lite
eller mycket folk man bjuder känns det bra att veta att vi slipper
stå med allt i en trång lägenhet. Nu får vi lite bättre space. :) :) 

Det är mycket kvar att göra. Och jag är ju inte så van att anordna
den typen av jippo precis, så det gäller att verkligen gå igenom
allt så vi inte missar något.
Men Beatrice har en bra familj runt sig, så vi får helt enkelt 
hjälpas åt så det blir rätt. :) :) 


2 kommentarer:

  1. Jag har anordnat fyra stycken studentfester. Det behöver inte vara så komplicerat.
    Jag hade smörgåstårta, kaffe o kaka, lite snacks och så lite alkoholdrycker som ungdomarna ville ha. Och såklart lite bakgrundsmusik. Det jobbiga tycker jag är när man skall städa upp dagen efter. Haha

    Nu fick du lite tips och tankar kring det helar. Och en sak till föresten glöm inte inbjudningarna. De glömde jag till en, jag fick sitta och ringa runt till alla två veckor innan, det var lite jobbigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för tipsen. Alkoholen har jag faktiskt inte haft en tanke på. hahaha
      Önsketänkande. :) :)

      Radera