lördag 28 februari 2015

FÖRSÖKTE SOVA MED ÖPPET FÖNSTER

Alltså, jag kan inte sova med stängt fönster längre. Det gick inte. Det
bara rann av mig, jag kunde inte andas så varm jag var. Så jag var
tvungen att öppna fönstret i natt. Men då kunde jag inte heller sova,
jag har aldrig kunnat sova med öppet fönster. Så jag fick stänga det
igen. OCH DÅ kom värmen igen ... och jag kunde inte sova. hahaha

Ja, så höll det på nästan hela natten. Framåt fyra-tiden somnade jag
som en sten ... med ÖPPET fönster.
Så nu får det bli så. Jag får helt enkelt lära mig att sova med öppet
fönster, det går inte annars. :( 

Nu blir det ett något sent morgonkaffe innan jag flyger hem till
Dessi.
Och under tiden kan ni kolla in lite bilder från gårdagen.

Ni får annars ha en fantastisk Lördag alla, och var rädda om er
där ute.

GODMORGON










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar