lördag 14 februari 2015

VAKNADE MED ETT RYCK

Snacka om att jag vaknade med ett ryck i morse när telefonen ringde.
Jag skulle köra sonen till jobbet och när han ringde strax efter
halv 7 så fullkomligt flög jag upp ur sängen, han skulle ju börja 7.
Dessutom var det en himla tur att han faktiskt fick tag i mig. Jag hade
glömt att sätta telefonen på laddning så jag hade ungefär 5 % laddning
kvar. :) :) :) 

Nu blir det en kopp kaffe i lugn och ro ... ungefär en timme i alla fall.
Skall iväg ett besök till svärdottern en kortis innan jag flyger hem och
tar lite veckostädning.
Japp, ingen vila, ingen ro hehe. Men vad tusan, får väl vila när jag blir
gammal. :) :) 

Jag hoppas ni också får en riktigt bra dag. Var rädda om er där ute och
må bäst.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar