torsdag 12 februari 2015

DET BLEV EN REJÄL MAKEOVER

Jag fick ju världens chock när jag kom hem från jobbet idag. 
Jag har hållit på ett bra tag med rensning. Men det tar sin lilla 
tid när jag är borta den största tiden av dagen. :-) 

Men idag när jag kom hem hade min del av lägenheten minsann 
fått sig en rejäl dust. 
Okej, Teddy vet så klart inte vad som skall kastas eller behållas. 
Det får jag sköta själv när jag får tiden. 
Men himmel, vad annorlunda mitt sovrum såg ut ikväll mot 
i morse. 


... före ...


... efter ... 



2 kommentarer:

  1. OJ vilken skillnad.
    Jag har en lägenhet på 94 kvadrat som ser ut som ett lager utan någonting som heter ordning överhuvudtaget. Vad tar han för makeovern? Det skulle verkligen behövas här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Jag skall be honom dra ihop en offert. Och jag lovar ... han är riktigt duktig när han väl sätter igång. :-D :-D

      Radera