torsdag 19 februari 2015

KRÅNGEL MED INTERNET

Sorry, det blev ju inget inlägg igårkväll, hade plötsligt inget internet.
Innan jag gick och lade mig skrev jag faktiskt ett inlägg och hade en hel del bilder med från dagen och kvällen. Men när jag inte kom ut på internet var jag för trött för att kontrollera vad som var fel. Och eftersom Teddy hade somnat så stängde jag bara ner alla datorer istället.

Men nu när jag är vaken ... och såå mycket piggare kom jag på att jag kunde plocka bort mobilen från hemdatorn och bara köra mobilt.
Japp, kan ni läsa detta så har jag alltså lyckats. 😊😊

Nu blir det iallafall morgonkaffe och sen får jag väl kolla vad som är fel. Kan ju inte söka jobb utan internet.

Jag hoppas ni får en strålande dag alla. Var rädda om er där ute ... ha det bäst. ☺

GODMORGON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar