söndag 22 februari 2015

JAG FUNDERAR

Och medan maten fixas här hemma tänkte jag köra en "dagens tanke".
Jag har ju varit heltidsarbetslös en vecka nu och det var lite som jag sa
innan, första veckan har väl mer eller mindre känts bra och lite välbehövlig
ledighet är aldrig fel.
Men oron över vad som händer nu, hur det kommer att gå med ekonomi m.m.
sitter så klart i huvudet. Och framförallt idag har jag haft lite funderingar
runt allt.

Jag har inte varit jätteflitig med jobbsökandet denna veckan. Det har blivit
en del, men inte alls som det normalt brukar vara. Tänkte sätta igång
mer på allvar i morgon, då jag går in i vecka två. Jag får inte slöa
till mig nu.

Jag vet i alla fall redan nu att jag kommer att få en ny handledare på
Hermods. Jag har än så länge stort förtroende för de, hittills har jag
bara träffat urgullig personal därifrån. Så jag hoppas det fortsätter
så.
Det kommer att bli bra ... det måste det. Det är bara att gilla läget.
Japp, jag är heltidsarbetslös igen. Så är det någon som hör eller har
något ... jag är öppen för förslag. :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar