söndag 22 februari 2015

VAR UTE I OTTAN

Hoppade upp redan runt 5. Kunde inte somna om när jag väl vaknat
så jag tyckte det var lika bra att klä mig och gå ut en sväng med
Bandit. Jag brukar komma till ro och må så himla bra efter en 
promenad. Så japp, det var vad jag gjorde i morse.
Men jag tror faktiskt att Bandit tyckte jag var något överdriven. Han ville
inte alls, jag fick nästan dra ut honom. hahaha
När vi väl var ute ville han bara in igen så fort han gjort sina behov.
Nu var det ju väldigt tidigt och det var fortfarande kolsvart ute. Hade
jag inte visst bättre skulle jag nästan kunna tro att han är mörkrädd.
Han hoppade och studsade till så fort han såg något som inte skulle
finnas ... kan inte förklara det. Men han stannade i alla fall upp hela
tiden och kollade runt för att försäkra sig om att ingen smög omkring. :) :) 

Nåja, han fick gjort vad han skulle. Och så fort vi kom in igen sprang
han genast och lade sig inne hos Beatrice. Där var det varmt, skönt
och ombonat ... tror det var exakt det Bandit tänkte när han kurade
ihop sig i sin egen lilla koja inne i Beatrice rum. :) :)

Nu blir det tidigt morgonkaffe för min del. Luften gjorde att jag piggnade
till ordentligt och nu kan jag ju inte gå och lägga mig igen ... även
om det var min tanke när jag gick ut med Bandit från början. :) 

Jag hoppas ni får en bra start den här morgonen. Var rädda om er och
njut av att det är Söndag.
Ha det bäst, hörs sen.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar