fredag 27 februari 2015

VEM DÖK UPP I LET'S DANCE

Ikväll satte Let's dance igång igen. Jag hade planerat att kolla in från
start men det blev inte riktigt så just ikväll. Kom ju inte hem från Dennis
och Dessi förrän mot slutet. Och nej, jag har inte satt mig in i vem som
skall vara med i denna säsong heller. Så jag blev riktigt överraskad av
att se Ingemar Stenmark stå där på dansgolvet och vinka när jag slog
igång TV'n.
Oj, oj, han var min stora idol när jag växte upp. I mina ögon fanns det
bara tre riktigt stora idrottsmän och ja, han var en av de. Man satt
klistrad framför TV'n när han flög nerför skidbackarna.

Det var verkligen roligt att kolla in honom i TV-rutan igen ikväll, det var
många år sen må jag säga. Och när de visade bilder från hans
storhetstid fick jag flashbacks. hahaha

Nu kryper jag i alla fall ner under täcket och försöker få några timmars
sömn.
Jag hoppas ni har haft en bra dag och en ännu härligare kväll.
Godnatt alla och sov så gott. :) :) :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar