lördag 21 februari 2015

BARA JAG ÄR VAKEN

Godmorgon alla......

Och som vanligt sitter jag och försöker vakna till liv med mitt
morgonkaffe. Det är inte det allra lättaste. Har sovit oroligt och
dåligt inatt så när klockan ringde 7 var jag hur trött som helst. :( 
Har så himla svårt att sova med öppet fönster. Och med mina
hormoner som spökar och svettningar är det nästintill omöjligt.

Men nu är jag i alla fall på benen och skall ge mig iväg om lite mer
än en timme. Måste bara få upp Beatrice och Bandit också. Jag har
aldrig varit med om en hund som sover så hårt på morgonen. Alltså,
en hund som är morgontrött. Har aldrig hört talas om det tidigare. 
hahaha

Jag hoppas ni får en riktigt bra dag med nära och kära. Var rädda om 
er och ta hand om varandra denna ljuvliga Lördag.
Ha det bäst, hörs sen.


2 kommentarer:

  1. Men då ska du få höra det nu.Om Jag går upp tidigare än kl 9 så tittar Zeus på mig precis som om han tänkte,meeen vad vill du nu.Sedan vänder han sig om och fortsätter sova.Felice´gjorde likadant.Så ja,det finns morgontrötta hundar nu har du hört om tre st. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det passar mig alldeles utmärkt, eftersom jag också är morgontrött. :) :) Hoppas det håller i sig. :) :)

      Radera