lördag 28 februari 2015

JAG BLEV MÄTT

Teddy ville göra en enkel middag idag. Eftersom klockan skulle bli
så pass mycket innan vi hann äta ville han att det skulle gå snabbt. Så
ikväll blev det den alldeles utmärkta och väldigt snabba måltiden
kebabtallrik.
Under tiden Teddy höll på med detta satt jag i mitt rum och höll på
med datorn.
När han väl kallade och sa att middagen var klar gick jag ut i köket ...
bara för att se en tallrik som var ÖVERFULL. Jag lovar, det var 
säkert tre portioner på samma tallrik. hahaha
Det var som vanligt jättegott. Men det var alldeles för mycket, jag blev
så mätt att jag hamnade i världens matkoma efteråt. Jag bara halvlåg
på sängen hur länge som helst utan ork att ens laga kaffe. :) :) :) 

Nu blir det sängen och Maria Wern för min del. Kollar in svart fjäril
på TV4. Den lär väl sluta lagom tills mina ögon går i kors, kan jag tänka
mig.

Jag hoppas ni haft en strålande Lördag mina vänner och får en riktigt
god natt.
Sov gott och dröm sött. :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar