söndag 15 februari 2015

PANIKÅNGESTEN SLOG TILL

Dra på trissor vad allting bara slog till idag. Inte nog med att jag vaknade
med världens huvudvärk. Sen sätter min panikångest igång så jag är
helt skakig i benen och känner mig jättesnurrig.
Tur i oturen är att det kommer så sällan numera att jag kan leva precis
som vanligt. Dock har jag ingen aning om varför det sätter igång.
Idag är ju tanken att jag och Beatrice skall ta oss en tur till Ikea och
ÖB. Det är inget konstigt som behöver någon panikångest. Tvärtom ... 
jag älskar Ikea och det borde vara hur kul som helst när man skall
dit. Men som sagt, vi får väl se om detta släpper. Vågar ju knappast
sätta mig bakom ratten på det här sättet, än mindre knalla omkring
på ett stort varuhus. :( :( 

Nej, jag tror att det blir en stund i sängen så kroppen får slappna
av lite. Det kanske är det som behövs. Och när huvudvärken väl
är borta så kanske, kanske att det andra också har släppt.

Nej, alla kan ju inte vara lika alerta som dotra min, som just nu

står och bakar ... IGEN. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar