torsdag 12 februari 2015

JAG BLIR SÅ BEGRÄNSAD ...

... när jag inte kan ta min USB-sticka och plugga in var som helst
när jag skall söka jobb.
Jag tror aldrig jag tänkt på nack- och fördelar tidigare med olika
detaljer när man handlar en dator. Men nu känner jag att jag
verkligen saknar en CD-brännare på min bärbara.
När jag köpte den i julas tänkte jag bara på att jag inte kommer att
kolla film, lyssna på musik eller annat som har med brännaren att
göra. Tänkte inte alls på att jag kanske skulle behöva använda
några skivor.
Men nu märker jag ju att jag skulle behöva det just för att lägga
in officepaketet.

Idag är det meningen att jag skall till Hermods och sitta med mina
jobbsökningar. Men de har inte samma program som jag har
på min dator, så jag kan inte öppna upp mina mallar som jag har
på USB-stickan. 

Jag känner mig jättebegränsad. Hela konceptet med en USB-sticka
är ju att jag skall kunna ta med den överallt. Men verkligheten
är en helt annan. Blä ...... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar