söndag 14 september 2014

VALVAKA OCH SLUMMER

Valvakan har varit på här hemma hela kvällen. Dock har jag själv
mer eller mindre slumrat ifrån det. Jag är ju som sagt inte speciellt
politiskt engagerad, men givetvis vill jag ändå kunna följa det lite
så där lagom ... vill ju veta vem som blir vår nya stadsminister så
klart. :) 
Det ser i alla fall ut till att bli ett regeringsskifte ... och det är jag
glad för.

Tycker förvisso att det var synd att jag slumrade så mycket som jag
nu har gjort ikväll. Jag kommer ju garanterat att sova bra ändå,
men jag har inte hunnit njuta så mycket av ungdomarna.
Men ... ja, ja, det kommer väl fler dagar.

Nu avslutar jag i alla fall dagen med lite bilder och önskar er 
samtidigt en fortsatt skön kväll, det lilla som nu återstår.

Godnatt och sov gott alla ... 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar