måndag 29 september 2014

TEDDY FIXADE BIFFEN

Nu blir det sängen för min del. Jag kom i säng mitt i natten igår
så jag känner att jag måste ta igen skönhetssömnen en del.
Skall jag vara helt ärlig var jag så trött när jag och Beatrice kom
hem att jag antagligen bara hade gått och lagt mig direkt ... utan
mat i magen. Så jag kan verkligen tacka Teddy för att jag nu sitter
och är mätt.
Han gjorde en suveränt god kebabtallrik, det smakade precis lika
bra som om vi suttit på restaurang. hihi

Nu säger jag godnatt till alla. Jag hoppas ni också haft en lugn
och skön kväll.
Sov gott och dröm sött. :) 



2 kommentarer:

  1. hej man vågar knappt titta in på bloggen för man blir hungrig av era fantastiska måltider. Hela er familj är jätteduktiga när det gäller mat ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, så roligt att du tycker det. :)
      Hoppas du också har en fantastisk dag. :)

      Radera