tisdag 16 september 2014

DET HÄR MED FOTO

Jag har arbetat på fotoföretag i 30 år ... och ser fortfarande inte
skillnaden mellan olika typer av bilder.
Och det här med att fotografera skall vi bara inte tala om. Trots 
att det bara är att klicka av så blir det oftast helt konstiga bilder. 
Så när jag fotograferar till bloggen kan jag använda 1-2 bilder 
av 20-30. hahaha

Ett tag trodde jag att det var fel på mobilkameran. Jag vet, mitt
ego är oförbätterlig. haha
Men det var ju inte så. När Pernilla tog exakt samma bilder med
min kamera, bara sekunderna senare, då blev det hur bra som
helst. :) :) :) 
MEN jag får väl bjuda på det. Båda två skrattade vi gott åt skillnaden.
Jag kan helt enkelt inte få till det bra.

Talesättet "hon sjunger hellre än bra", japp det stämmer in väldigt
bra på mig.
Jag älskar ju att plåta och även om jag kanske ser att det inte blir
bra bilder så fortsätter jag ändå. För vad vore bloggen utan någon
bild? 


... så här kan det alltså se ut INNAN jag får till en bild som jag någorlunda stolt kan publicera ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar