lördag 27 september 2014

DET HÅLLER ÄN

Lite big brother, lite Beatrice-studerande, ganska mycket kaffe ... och
givetvis mycket slappande. Yeeyyy ...
Tänk om alla Lördagar sett ut så här. :) :) :) 
Jag känner faktiskt att jag börjar komma på banan igen.

Igår hade jag en märklig dag. Trots att hela dagen flöt på bra, kände
jag ändå inte att jag var på G. Jag hade sådan märklig ångest och kände
mig allmänt orolig i kroppen.
Men allt det där är som bortblåst. Det är konstigt att sådana känslor
bara kan komma flygande över en. Men det kan de alltså ... tur att 
de kan försvinna lika snabbt igen. Annars hade man väl varit ett
nervvrak vid det här laget. :) 

Det är därför det är så viktigt med dessa dagar också ... där man bara
kan slappa och ägna sig åt sig själv helt och hållet. :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar