fredag 19 september 2014

EN BRA MORGON

Jag älskar morgonen när jag får sitta i lugn och ro, slipper tänka
på allvar och vad som måste göras och inte.
Det är det jag sysslat med nu den närmsta timmen. Jag har bara 
suttit med mitt morgonkaffe, "jobbat" lite med bloggen och bara haft
mina egna morgontankar och funderingar. Sååå skönt ... det är då
jag piggnar till som bäst. :) :) 

Nu blir det lite mer morgonkaffe innan dagen börjar på allvar.
Idag blir det lite utbyte av tankar och arbeten med kollegan. Sen får
jag se vart allt landar.

Jag kommer i vilket fall som helst att få en kanondag. Det hoppas jag
ni också får. Det är ju Fredag ... vad mer kan man begära? :) 
Ha det riktigt bra, ut där med ett leende, må bra ... och var rädda
om er.
Vi hörs om ett tag igen.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar