tisdag 16 september 2014

JAG I KÖKET

Det har varit en lång arbetsdag ... fick ju ta igen den förlorade
tiden tidigare idag. hehe
Nejdå, så farligt var det inte. Men när jag sitter vid datorn har jag
så himla svårt att sluta. Jag bara skriver och skriver ... och glömmer
totalt bort tiden.
Jag var så inne i datorn att jag inte ens märkte när Teddy slank iväg
för några timmar sen. När jag ville säga honom något satt jag här i
köket och kallade och kallade. För att göra en lång historia kort ...
han var i Svedala. Japp, här kunde jag sitta och ropa. hahaha

Nu blir det snart lite käk. Och för en gångs skull står jag för det. Har
ju lite dåligt samvete att det hela tiden är Beatrice,  ibland även Teddy
och Pernilla, som lagar maten. Men det är faktiskt väldigt sällan jag som
står och slavar i köket. Så jag tänkte vara snäll och låta ungdomarna
slippa en dag. hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar