torsdag 18 september 2014

UTVILAD

Jag somnade ifrån gårdagens avsnitt av Big Brother ... och då är
jag trött. :) Vi hade ju gäster här igår kväll så det är väl kanske inte
så konstigt, jag var helt slut när jag väl blev ensam.

Men nu är jag vaken och har redan hunnit med både kaffe och att
piggna till. Det är nog det bästa med att verkligen SOVA på natten,
jag vaknar ganska utvilad på morgonen.

Idag blir det som vanligt mycket arbete framför datorn. Men jag är
utan telefon, så jag kommer kunna koncentrera mig mer på allt
annat. Och förhoppningsvis håller huvudet intakt idag. :) 

Nu blir det lite mer morgonkaffe så jag verkligen får en bra start den
här morgonen ... sen kan dagen få börja när som helst.
Jag hoppas ni också får en riktigt bra dag där ute och glöm inte
att vara rädda om er i vimlet.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar