fredag 26 september 2014

FLER ÄN JAG SOM ÄR VAKNA

Jag blev full i skratt när köksdörren plötsligt öppnades för en stund
sedan och Pernilla stack in huvudet och sa hej då när hon skulle
iväg.
Här är alltså jättelyhört och man kan höra i princip allt från lägenheterna
runt omkring. Men jag har inte hört ett ljud från andra sidan
köksdörren, trodde Pernilla började senare och att både hon och Teddy
låg och sov. :) :) :) 

Jag vaknade senare än jag brukar, satt uppe ganska länge och kollade in lite
live från big brotherhuset. Plötsligt var klockan mitt i natten upptäckte
jag så jag fick ju motvilligt stänga ner datorn och krypa ner under
täcket. :)

Nu blir det morgonkaffe så jag vaknar till liv.
Jag hoppas ni får en bra dag där ute, och var rädda om er. :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar