söndag 21 september 2014

AVSLUTADE MED ÄPPELPAJ

Idag har det varit en riktig familjedag på hög nivå.
Efter att jag varit hos Pia ilade jag snabbt iväg och hämtade hem

Teddy och Pernilla. Givetvis blev det ett stort glas kaffe även hos
Pernillas föräldrar. Så ja, jag fick absolut hela eftermiddagen
också att gå alldeles för snabbt. :)

Kvällen slutade hemma hos Dennis och Dessi. När jag pratade
med Dennis i telefon fick jag höra talas om Dessis goda
äppelpaj som skulle serveras där ikväll. Japp, kunde ju inte
åka hem innan vi fick smakat en bit av den så det blev som sagt
en avstickare dit på hemvägen. hihi

Nu blir det i alla fall sängen här. Så jag säger godnatt till alla nu.
Hoppas ni haft en härlig Söndag med nära och kära.

Sov gott mina vänner ... och dröm sött. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar