måndag 22 september 2014

DET VAR HEMSKT

Jag säger bara en sak ... ALDRIG MER utan kaffe en hel
dag. Snacka om att huvudet höll på att gå i bitar. Det började
redan ett par timmar innan jag slutade arbetet, och det 
blev bara värre och värre. Så när jag väl hade slutat för
dagen och åkt iväg till affären så kändes huvudet som ett
stort eldklot ... hur nu ett sådant känns. :) :) :) Men ja, ungefär
som mitt huvud antagligen. :)
Det var inte förrän jag kommit hem och faktiskt fått i mig
en kopp kaffe som huvudet började kännas som ett huvud
igen ... utan hammaren.

Ännu bättre blev det så klart när Teddy serverade dagens
middag. Idag blev det snitzel, pommes och massor med
sallad. Det var sååå gott, precis vad jag behövde.
Så nu myser jag framför TV´n och är så så så nöjd att jag
både är mätt och inte har någon huvudvärk längre.

Jag hoppas ni har mått bättre än mig idag och har haft
en fantastisk dag.
Jag säger godnatt nu. Sov gott alla sköna och dröm sött. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar