torsdag 18 september 2014

LITE FRÅN KVÄLLEN

Jag och Beatrice hade en härlig kväll med söta lilla familjen ikväll.
Vi följde ju som sagt med Dennis och Dessi hem till de när vi ändå
var ute ... och så klart så passade vi på att käka middag där.

Och lilla Alexander, han bara växer och växer. Nu knallar han
omkring och har sig, skrattar och babblar på. Det är så himla
mysigt att se honom i action. :) :) Och roligast tycker han själv
att han är när han plötsligt kommer på något och börjar
skratta högt och ljudligt. hahaha

Nu tänker jag lämna er för ikväll. Som vanligt är jag trött och sliten
efter dagen och nu blir det sängen och lite TV-tittande innan
jag slocknar.
Jag hoppas ni har haft en härlig dag och ett riktigt mysigt avslut
på den här dagen.

Godnatt och sov gott alla ... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar