fredag 26 september 2014

INTE NU

Jag var som sagt sent på det i morse ... lika sen som jag faktiskt
var igårkväll med allt som skulle göras. Så jag hann inte sitta så
mycket med bloggen.
Men jag känner att det inte gör så mycket just idag. För idag är det
ju Fredag och i helgen kommer jag att hinna med desto
mer ... tror jag.
Och ja, ännu fler tankar och funderingar kommer också upp här
nästa vecka ... kanske till och med starkare än hittills, vem vet. :)

Jag gillar att dela med mig, jag gillar mina tankar och funderingar.
För det mesta i alla fall. Vet att kanske inte alla uppskattar min
väldigt stora öppenhet.
Sorry men det är den jag är.

Det jag känner ena dagen, behöver nödvändigtvis inte betyda att
jag alltid känner så eller har exakt samma åsikt om veckan
därpå. Jag skriver bara ner det jag tycker för stunden. Ungefär
som jag gör nu då.

Och just nu vill jag bara få fram ... mina "dagens tanke" inlägg
kommer att bli ännu fler, filar på det för fullt. :) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar