måndag 10 oktober 2016

TIME OUT

Jag vet inte vad som är rätt eller fel egentligen. Jag tänkte ju för mig själv att det skulle vara bra för mig att få ett litet andrum från lasarettet EN kväll. Men nej, nu när jag väl landat hemma känner jag mig mer rastlös än vanligt. Jag känner att jag nog skulle åkt och besökt Teddy i alla fall ikväll. Om inget annat så bara för att se så allt var okej ... så okej det nu kan vara.

Det kanske blir lite tjatigt. Men det är så jag fungerar. Just nu ligger allt mitt fokus på sonen. Och när sen allt är över kan jag lägga fokus på någon av mina andra familjemedlemmar. 😁 Eller kanske rent av mig själv ... om jag har tur. hihi

Jag är ganska slutkörd ... har ju knappt sovit något de senaste veckorna. Så ikväll tänker jag banne mig tvinga mig själv till att ligga kvar i sängen och blunda. Får väl räkna får eller något. 😊

Jag hoppas ni andra haft en bra dag och en skön kväll med nära och kära. Ha en riktigt god natts sömn så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar