tisdag 4 oktober 2016

JAG LEVER

Idag har jag verkligen fått veta att jag lever. Min nya roll som administrationschef startade igår, och det har varit ett enda virrvarr sedan dess. Emoji
Och idag ... ja, idag tycker jag det mesta har strulat. Visst har jag lyckats lösa många av problemen. Men det var ju också typiskt att allt skulle hända på en och samma gång ... när det är så mycket annat och nytt som måste tas in.
Och strulet ... ja, det är sådant som brukar dyka upp lite då och då. Men samtidigt??? Och samtidigt som jag håller på med nytt??? Hmmm, får väl trösta mig med att ju mer jag lär mig, desto bättre blir jag ... hihi

Nu skall i alla fall den här kroppen krypa ner under täcket. Känner mig mer död än levande. Och nej, det beror inte på jobbet i sig. Det är väl mer att jag har så himla mycket runt omkring mig att jag inte riktigt hinner vara "jag". Men det kommer väl det också så småningom. Får väl vila och pusta ut när jag blir pensionär. hehe

Jag hoppas ni också haft en bra dag. Ni får ha en god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ...... Emoji


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar