måndag 10 oktober 2016

LITE ANDRUM

Trots alldeles för lite sömn och massor med småfel här och där, har dagen gått ovanligt bra ändå. Det känns som jag har löst en hel del problem, trots att jag varit något ofokuserad. 

Det känns lite märkligt att tänka tanken, men ikväll blir det faktiskt inget besök på sjukan. Och jag känner mig inte heller speciellt stressad. Den senaste tiden har jag haft en inre stress. Inte för att jag åkt mellan jobb och sjukhuset. Utan mest för att jag inte riktigt kunnat placera mina tankar. De har farit hit och dit, och jag har inte riktigt kunnat få ordning och fason på huvudet. Dock känner jag mig lite mer avslappnad idag. Får väl hoppas att det håller i sig resten av kvällen. Hmmm???

Nu blir det ett snabbt besök hos Dennis, innan jag blåser vidare och hämtar upp dotra min ... som faktiskt ÄR hos Teddy. Men ikväll blir det lugnt och en tidig sänggång ... får jag hoppas.

Ha det bra i stugorna, hörs sen. :)


Bildresultat för skalman mat och sovklocka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar