tisdag 18 oktober 2016

NYTT ANSIKTE

Ikväll när jag var på väg hem från sjukhuset, stod jag vid en busshållplats och väntade på min skjuts. Plötsligt ser jag en man med mörk luva och något målad?? i ansiktet. Snacka om att hjärtat hoppade upp i hakan på mig. Jag kände riktigt hur paniken kom krypande. Som tur var hade jag Pernilla i andra änden av luren. Jag vet, HADE det nu varit en clown hade inte Pernilla kunnat rädda mig ändå. hihi OCH ... han vek av och gick över gatan. 😁
Allt det här med clownskräck har banne mig satt mig också i någon slags rädsla. Tycker jag ser de förbaskade clownerna överallt. 
Och jag hade tur ... min skjuts kom strax därefter.

Nu skall i alla fall den här clownen knalla iväg till sängen. Och inatt ligger jag helt ensam. Jag har inte bestämt mig ännu för om det blir ensamt utan min lilla Alexander, eller om jag kommer sova skönt utan hans sparkar. hahaha

Ni får ha en fortsatt härlig kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......

... vart tog lustigheterna vägen ...

 


2 kommentarer:

  1. I går när jag var ute med Lotus hoppade det fram en kille ända in i ansiktet på mig o sa -Jag är en clown varpå jag svarade -Synd att du glömt masken då och skrattade som fasen.Han gick iväg och sa cool kärring.Vet inte vilket som var värst att han var en taskigt målad clown eller att han kallade mig för kärring :) / Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Jag hade antagligen börjat springa därifrån innan jag kommit på att han inte hade någon mask. hahaha

      Radera