lördag 1 oktober 2016

SJUKLINGARNAS DAG

Ja, idag blir det sjuklingarnas dag för min del.
Mitt älskade barnbarn har fått feber. Så farmor har lovat att komma dit med Coca Cola. Klart han skall få festa lite nu när det är Lördag. Det är inget kul med feber ... då behöver man lite extra tröst av farmor. hihi
Och efter det blir det åter ett besök till sonen på sjukhuset. Tror i och för sig inte han behöver så mycket tröst faktiskt. Det är nog mer jag som behöver förvissa mig om att han är okej ... så okej han nu kan vara i den här situationen. Ja, mammaränderna sitter hårt. hehe

Nu blir det till att sno på lite. Kaffet skall ner och sen måste jag rusa.
Ha en fantastisk Lördag alla. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon   ......   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar