lördag 22 oktober 2016

MORGONTANKAR

Jag blir så himla påverkad när något händer ... bra eller dåligt ... runt mig.
Just nu är jag superfokuserad på det faktum att sonen nu är så mycket bättre och får komma hem ... om bara några dagar. Helt, helt fantastiskt.

Folk har helt olika uppfattningar. En del tycker att jag skall fokusera 100% på sonen som legat på sjukhuset. Och jag vet att om Teddy själv läser det här så skulle han säga "men vadå, det är klart du skall fokusera på jobbet". hahaha
Men nej, så enkelt har det inte varit. När jag suttit på jobbet har jag varit jätteofokuserad, och inte kunnat ta bort tankarna på sonen och det faktum att han ligger på sjukhus. När jag sen har rusat iväg från jobbet för ett besök hos sonen, då har jag inte kunnat sluta tänka på jobbet.
Så mitt huvud, mina tankar, har varit igång 24 timmar om dygnet ... för att få plats med ALLA tankar, på både jobb och son.
Ja, det kanske inte är så konstigt att jag känner mig både trött och sliten vid det här laget. 😁

Men just nu skall jag fokusera liiiite på mig själv. Det blir morgonkaffe och lite egentid vid datorn. Får se hur länge det varar innan någon, eller något, pockar på min uppmärksamhet. 😊

Ni får ha en fantastisk dag mina vänner. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar