onsdag 26 oktober 2016

DET BLEV SENT

Ja, igår blev det ordentligt sent, vill jag lova. Stack hemifrån halv 7 till jobbet, och kom inte hem förrän seeena kvällen.
Jag skulle bara precis hem till Dennis och Dessi för lite käk efter jobbet ... och fastnade. Mitt lilla barnbarn har åter fått feber, och då brukar det nästan alltid vara bäst att vara med farmor. Så han ville inte släppa mig. Och mitt farmorshjärta kunde så klart inte säga nej. hehe
Så idag är jag något seg. Men det är bara att dra i mig massor med kaffe, så jag klarar av den långa dagen. Har massor på schemat så inte kan jag vara för trött inte. 😊

Jag hoppas ni vaknat något piggare och får en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.
Hörs snart igen ... har ju så mycket mer att berätta. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar