måndag 17 oktober 2016

JOBBA HEMMA DAGEN

Den här dagen började absolut inte bra.
Vaknade halv 5 i världens magsmärtor. Trodde att magen skulle gå i tusen bitar.
Först trodde jag att jag kanske fått dålig mat när vi käkade igår på restaurang. Men nej, det kan ju inte stämma. Väninnan åt samma ... och hon har inte haft några problem.

Nästan hela förmiddagen gick åt till att tycka väldigt synd om mig själv. Och sen ... som av ett mirakel ... bara släppte värken. Har iiiiingen aning om vad som hände och vad detta berodde på. Och jag vågar inte springa rundor. Men nog för att jag känner mig mycket bättre och kan faktiskt sitta och jobba nu också. 

Jag tycker verkligen inte att det är kul att jobba hemifrån ... jag trivs mycket bättre på kontoret, i alla fall de timmar jag jobbar. Så jag hoppas det är lugnt nu på magfronten, så jag kan köra hårt på jobbet i morgon. 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar